Τετάρτη

Της νύχτες μπαίνεις στα όνειρά μου...

Κι εκεί που λες πως ξέχασες, πως άφησες πίσω σου εκείνες τις γκρίζες εικόνες του προσφάτου παρελθόντος. Την ομίχλη που δεν σε άφηνε να δεις πέρα από τη λύπη.Ήρθες πάλι εσύ, εκεί που δεν σε περίμενα.
Μέσα στον ύπνο μου ύπουλα τρύπωσες για να μου θυμίσεις το νησί που γνώρισα μαζί σου, το κορμί που έγινε ένα με το δικό μου, τις στιγμές που ένιωσα πουλί. 

Τρελά μου όνειρα κι εσείς στο κόλπο;

Περπατάμε μαζί σε σοκάκια άγνωστα ενός γνωρίμου τοπίου, μου δίνεις οδηγίες και συμβουλές με τον τρόπο που μόνο εσύ ξέρεις. Άλλοτε πάλι σε συναντώ δίπλα μου, μες στη γύμνια των σωμάτων μας, να ποθώ όπως παλιά το εξιδανικευμένο κορμί σου.
Λήθη και θύμηση εναλλάσσονται καθημερινά, πραγματικότητα και φαντασία σε μια δίνη του μυαλού.
Αυτή λοιπόν είναι η ζωή που ευχήθηκα στο σβήσιμο των περσινών γενέθλιων κεριών μου; Αυτές είναι οι εμπειρίες που θα με γέμιζαν συναισθηματικά;
Δεν ξανακάνω όμως το ίδιο λάθος, η φετινή ευχή δεν δέχεται παρερμηνείες...

3 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Ότι δεν σου ταιριάζει απλά άλλαξε του.
Βάλε ενα Χ και προχώρα παρακάτω.
Οι ευχες γίνονται για να μας δίνουν αφορμή να ξεκινάμε την κατάκτηση του ονείρου!!

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Μερικές φορές σκέφτομαι κατά πόσο είναι σαφή τελικά αυτά που ευχόμαστε, αυτά που θέλουμε... Νομίζω ότι στα πλάνα μας σκεφτόμαστε κατ'ευθείαν την ευτυχή κατάληξη, τον προορισμό, ενώ κανείς μας -σχεδόν- δεν κάνει πλάνα για το ταξίδι. Άσε που ασάφεια υπάρχει επίσης και ως προς τον χρονικό προσδιορισμό... Κι εμείς τί κάνουμε; ...Προσπαθούμε και περιμένουμε απροσδόκητες εκπλήξεις...Όλα έχουν τη γλύκα τους...!

Ασήμαντος είπε...

@Σταλαγματια

Αυτα τα απολυτα Χ παντοτε με φοβιζαν, ιδιως οταν αφορουν ατομα. Ισως γιατι πιστευω τοσο βαθια στους ανθρωπους. Μπορει κιολας να προτιμω τη ληθη απο την απαρνηση.
Μου αρεσει το πως βλεπεις τις ευχες, βοηθαει τελικα :)

@Πρωτοπλαστη

Ετσι την πατησα κι εγω και ευχηθηκα ταξιδι.. Μα πρεπει να εισαι εμπειρος για να ερμηνευσεις σωστα τα σημαδια στην πυξιδα της καρδιας. Αλλιως ο προορισμος ισως σου φανει πιο διαφορετικος, πιο ξενος απο αυτο που περιμενες..
Ας εχει κι αυτος τη γλυκα του..